dinsdag 10 maart 2009

Drukdruk

Hallo allemaal

de eerste werkdag zit erop.
We hebben gesproken met een aantal mensen van de Australische defensie, waarbij onze gastheer er duidelijk werk van had gemaakt om ons volledig te laten informeren door mensen die wisten waar ze het over hadden. We hebben veel informatie gekregen waar we de komende dagen verder op gaan studeren op een paar andere plekken. Met mijn collega heb ik erover gesproken hoe we het een en ander handen en voeten kunnen geven binnen de eigen organisatie en dat is een uitdaging van formaat.
De sfeer was erg goed; tijdens de lunch informeel en met de nodige humor.
Door de wandeling van gisteren (bijna een Nijmeegse vierdaagse) had ik vanmorgen een paar blaren door te prikken. Vanavond maken we de kilometers (dus) maar per auto, we hebben een afspraak met de mensen die we vandaag spraken in een Australisch restaurant, waar men o.a. kangoeroe en krokodil op de kaart schijnt te hebben.
We gaan er zo vandoor, dus ik houd het deze keer kort. Morgenmiddag vliegen we naar Melbourne, dus met een beetje geluk kan ik 's avonds mijn volgende bericht plaatsen.

Groeten!

Roel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten