maandag 23 maart 2009

Weer thuis

Hallo allemaal,

Weer in Nederland! 25 graden kouder en bewolkt. Zaterdagmorgen zat ik nog op een heuvel bij Canberra in een stekende zon.... De snotterigheid die ik had vóór mijn vertrek en die binnen een halve dag Australie weg was zal ook wel weer terugkomen.
Gisteren geland na een goed verlopen maar wel erg lange reis. Goed eten onderweg met prima wijn erbij (op de gok gekozen en net gedaan of ik er verstand van had), ondertussen lezen, een film uitzoeken (met Arnold Schwarzenegger, ik ben soms romantisch) of een documentaire (bijvoorbeeld over de vriendelijke meneer Einstein met zijn verwarde bos haar die beweerde dat tijd en ruimte rekbaar zijn.
Dat weten wij allang, een kwartier in de wachtkamer bij de tandarts duurt altijd langer dan een kwartier op een feest.
Dat ruimte zich soms vreemd gedraagt weet iedereen die wel eens heeft behangen; je komt nooit uit met de streepjes. Tot zover de relativiteitstheorie).

Het was de afgelopen tijd een interessante belevenis met veel interessante bezoeken en gesprekken. Dirk en ik zullen er de komende tijd druk zijn met het binnen onze organisatie aan de man brengen van onze aanbevelingen dus het wordt in Nederland ook geen saaie tijd.
Dit was mijn voorlopig laatste bericht op dit blog. Of ik zou binnen afzienbare tijd weer naar Australie moeten gaan. Daar zijn nog geen plannen voor, maar je weet het nooit.......

Groetn,

Roel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten