vrijdag 13 maart 2009

Laatste dag in Melbourne

....en dat is best jammer. Het is een leuke plek hier.
Vanmorgen ben ik met college Dirk op pad gegaan naar Bendigo waar de leverancier van de Bushmaster patrouillevoertuigen gevestigd is. Een interessant bezoek, ook omdat ik er eerder geweest was en nog een bekende ontmoette.
Goede vergadering gehad met zinnige antwoorden.
Daarna weer via een verdroogd landschap met hier en daar beesten en vervallen boerderijen terug naar Melbourne (plm. 200 km).
Vervolgens per trein weer het centrum van Melbourne in. Eerst een kaart gehaald van de great ocean road waar we morgen aan beginnen en dan naar het terras. Mooi weer, en een levendige studentenomgeving.
Dat is een leuk contrast met het publiek 's morgens. Ik heb Dirk uitgelegd dat sommige van de dames niet echt waren maar gephotoshopt. Dat kan niet anders.
Mijn wasgoed heb ik vanmorgen weggebracht en dat was vanavond ook weer terug. Naar eer en geweten weer opgevouwen, dus morgen kan ik een vliegende start maken.

Nou ik ga nu maar weer plat want het is al weer kwart over 11. Dat was eerder geweest als het versturen van mijn eerdere bericht was gelukt. Dat deed het niet, omdat je zoals ik nu weet toch moet betalen voor je internetverbinding en die van mij ineens weg was. Dus alsnog maar weer wat tijd gekocht ($5,= per uur en korter kon niet, de afzetters). Maakt het afscheid weer wat makkelijker.

Nou, dat was het eerst weer.
Groeten,

Roel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten